Liverpool Infoskriv

Postet av Attitude den 27. Jan 2020

Hei alle foreldre på Attitude!

Vi har en del informasjon under som det er viktig at dere går gjennom og leser og gir tilbakemelding på innen onsdag kveld.

Vi kaller også inn til foreldremøte den 10. februar kl 18 hvor vi også går gjennom informasjon både om Liverpool tur samt NCL/NM den 19. Mars

Liverpool:

Som vi ble enige om på foreldremøtet i høst planlegger vi nå tur for laget til Liverpool helgen 19. til 22. juni og her er litt informasjon om turen.

Avreise fredag 19. juni om morgenen, hjemreise mandag 22.juni. Fredag 19. juni er siste skoledag, man må dermed søke om fri fra skolen. Klubben kan lage et skriv som dere kan få oversendt da dette er en utenlandskonkurranse hvor skolene da er mer smidige.

Hotell og flybilletter er reservert og vi må dermed være nøye på påmeldingene fra dere.
Kostnaden for hele oppholdet som inkluderer flyreise t/r, tog fra og til flyplassen og alle måltider vil ligge på rundt NOK 8300,- pr. utøver, men dette er før inntekter fra dugnader er trukket fra.

Vi har rundet opp summen mht usikkerhet på valutakursen fremover mot avreise.

Det er bindene påmelding (til Marianne Tømmerås på mail marianne.tommeras@gmail.com) innen 29. januar kl 21:00.

Ber om at dere tar bilde av personaliasiden i utøverens pass, og legger det ved e-posten.

Passet må være gyldig under hele oppholdet i England.

Ber også om at dere bekrefter at utøveren har gyldig reiseforsikring.

Dere MÅ gi tilbakemelding dersom barnet ikke skal delta. Vi legger derfor ut dette skrivet på alle plattformer slik at vi forhåpentligvis når dere alle.

Det vil bli sendt ut en faktura for depositum på ca. kr. 3300,- i starten av februar og restbetalingen vil være i mai.

Endelig påmelding for utøverne for turen skjer når innbetaling av depositumet er registrert i tillegg til påmelding sendt med bilde av passet denne uken.

Vi lager et komplett budsjett, og vi er i utgangspunktet 30 personer som skal reise:

25 utøvere, 2 trenere og 2 lagledere samt Isabel som stiller som ekstra voksenressurs.

Endelig kostnadsbilde på turen avhenger av resultatene på de dugnadene vi vil gjennomføre ila våren.Vi legger opp til både individuelle- og lagdugnader. Se neste avsnitt.

Hvor billig vi får turen ned pr utøver er opp til oss som foreldregruppe!

Dugnader:

Dorull/Tørkerull salg:

Vi er nå godt i gang med salg av doruller og tørkeruller hvor alle skal selge 10 sekker som går til laget. Salg utover dette går til hver enkelt utøver.

Fanklubb/Ringedugnad:

Vi vil også arrangere en felles ringedugnad hvor målet er å få inn flest mulige til å støtte opp om Attitude fanklubb. Inntektene her går pr utøver.

Dette er en dugnad som flere av lagene i klubben har gjennomført med stor suksess de siste par årene. Alle utøverne lager en liste sammen med sine foreldre med navn og telefonnumre til hvem de kan ringe og be om å være med i fanklubben.

Forslag til tekst hjelper vi med i forkant av ringedugnaden.

Vi gjennomfører dette i forbindelse med en treningshelg og har samtidig litt sosialt med pizza og kos.

Når vi skal gjennomføre ringedugnaden, har alle utøverne med seg lister og begynner å ringe rundt og ber om bidrag på en fastsatt sum. De som bidrar til fanklubben, får i etterkant sitt navn på en stor plakat som henges opp i hallen.

Nærmere sommeren inviterer utøverne alle de som har støttet deres fanklubb til en oppvisning med litt lett servering (kaffe, kake og saft eksempelvis) og fremfører rutine og litt turn ol.

Videre dugnader:

Her ønsker vi tilbakemeldinger fra dere på om vi skal ha flere dugnader inn til laget eller om dere ønsker individuelle dugnader for å få ned egne kostnader. Vi kan gjerne ta dette på foreldremøtet hvor vi avklarer hva som er ønsket dugnadsform og hvor inntektene skal gå (Lag/Utøver)

NCL:

NCL og NM arrangeres 20. til 22. mars i Stokke. Kostnaden for NCL er ca 2500,- pr utøver. Mer informasjon kommer på foreldremøtet.

Foreldremøte:

Kaller også med dette inn til foreldremøte mandag 10. februar fra 18 til 19 på styrerommet (innerst i hallen hvor vi har vært tidligere)

Har dere spørsmål kan dere kontakte Kristine eller Marianne via messenger eller e-post.

Hilsen Kristine og Marianne . Lagledere Attiude